fredag, november 03, 2006

Tilbake til barndommen..

Dagen i dag har vi også brukt tid på å planlegge elevkveld. Det begynner å ta form, og vi tror det kan bli bra. Middagen i dag var super. Vi har sett fram til denne dagen lenge. På menyen stod spagetti med kjøttsaus, pannekaker og tomatsuppe. Tre altfor gode alternativer, så magen ble ganske full. Etter middag og kvelds var det igjen tid for Ligretto.

Etter middag var det volleyballturnering, og vi var "ivrige" tilskuere. Det var to og to på lag, og åtte lag påmeldt. Turneringen fortsetter i morgen, og vi ser fram til resultatet.

Vårt favorittlag; De Sammensveisede.
Ekspert kommentator Christian og kommentator HZ (Haaseth)

I kveld har det vært liv på Fredtun! Klokka ni fikk vi servert en haug med vafler, og vi kunne spise til vi sprakk. Heldigvis gjorde ingen av oss det... Musikken ble skrudd på, og gamle slagere gikk for full guffe. Alle (unntatt de mest aktive ligrettospillerne) slo seg løs på dansegulvet. Det var helt vilt!! Ane og Degnæs var de ivrigste. Uheldigvis førte all dansinga til økt kroppstemperatur, og alle vinduene i stua ble satt på vidt gap (det er minusgrader ute!!). Det danserne ikke tenkte på var de stakkars ligrettospillerne som satt å frøs i hjel.

Mellom alle slagene med ligretto måtte vi ha litt pause, og da passet det bra å tegne. En tegnet hodet, neste tegnet overkroppen og den siste føttene. Alt dette uten å se det den før hadde tegnet. Du har sikkert prøvd dette i barnehagen... Det var artig!

I går reiste Hege hjem, Ingrid reiste til Oslo idag og Trine reiser i natt. Vi føler oss forlatt! :( Men vi skal nok greie oss fint uten dere... Vi har vel ikke noe valg.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

heej malene!!:):)
eg sakna deg, å det gjere elin og!! korti ska du besøke oss i bergen dåå?? du å idol maren..hehehe!! menne hååpa du har det bra der nede.. hels folkisane!! klem oss fra oss toann i bæærgen!!

17:40  
Blogger PrettyWomen said...

eg sakna deg og elin og! dokke e best!! vanskli å sei kortid eg kjeme på besøk...folkehøgskulelivet e travelt vettu! ekje sikkert eg får tida før i mai når eg e ferdig på fhs...men ditta ser vi! :)
å ellers har eg det berre bra ja...men eg savna brev frå deg å elin! sjekka posthylla kvar dag i håp om å ha fått brev frå dokke...

17:59  

Legg inn en kommentar

<< Home