mandag, november 13, 2006

ODD vant 7-1 over Bryne på lørdagen!

3 Comments:

Blogger PrettyWomen said...

Jeg kjeder meg! Ikke på heltid, men akkurat nå er det ikke spesielt mye å finne på.. Kristoffer er på jobb og ingen er hjemme.. Fløler meg forlatt! Også er jeg syk.. Aiaiai.. Skal ikke være greit! Sånn bortsett fra nå er alt bra, deilig å sove lenge :)

Trine

16:11  
Blogger PrettyWomen said...

Huff, det e ikkje greit å vere Trine! Håpe du blir fort frisk igjen... Det er deilig å endelig kunne sove litt lenge ja! Skjer ikkje for ofte.. Ellers e det veldig bra med fri, og i dag har eg til og med vert litt husmor... Har vaska komfyr og rydda (brodern helde på å flytte), lufta bikkja, laga middag og vaska opp. I kveld har eg sett brodern spele kamp, og vert på SmartClub. No trur eg at eg skal sjå Istid 2... Hakje sett den endå, so tenkte det kanskje va på tide!

Trine: Eg har lasta ned alle dei nye Gilmore Girls episodene!! No blir det Gilmore Girls maraton...

Malene

23:36  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer Odd! Bra jobba

12:27  

Legg inn en kommentar

<< Home