tirsdag, desember 26, 2006

Julaften i Kragerø

Den store dagen er nå forbi og det er et helt år til neste gang! Men heldigvis er det jul noen dager til.. Barnekoret i kirka på julaften er en høydare! De synger trestemt helt naturlig.. Godt å være hjemme sammen med familien og godt med ferie. Deilig å kunne sove lenge og lese så mye jeg orker uten å føle meg altfor asosial. Nå dør dataen min snart så jeg må skynde meg å poste.. God jul alle sammen!













Posering foran juletreet, Bror Henrik, Trine og Mette.
I morgen skal jeg spise pinnekjøtt.. Skeptisk.. Men skal være voksen og gi det en sjanse.. Ser ikke spesielt bra ut så langt..

7 Comments:

Blogger Jørund said...

Halla og god jul! Pinnekjøtt er jo bare det beste i hele verden, men det regner jeg med du fikk oppleve... Fantastisk kalender dere hadde laget. Vi hadde mye moro med den! Når er forresten nyttårsballet?

13:53  
Blogger PrettyWomen said...

So bra at du skal ete pinnekjøtt. Gleda meg til å få rapport frå det måltidet! Pinnekjøtt e jo best :D

Veldig bra at du har blogga! Skal prøve å få til noke eg og, men no skal eg snart på seinvakt so blir nok ikkje før i mårra...

Jørund: Nyttårsballet er lørdag 6. januar!

Malene

14:08  
Blogger PrettyWomen said...

kjære Jørund og Molly. må nok skuffe dere, selv med god innstilling smakte pinnekjøttet mindre bra.. også tok det jo en evighet å spise..

17:52  
Blogger PrettyWomen said...

Hmm...ikkje bra!
Men brukte du lenger tid på pinnekjøttet enn på ribba?? Du sleppe jo å renske pinnekjøttet for flesk, skulle jo ikkje ta so lang tid då... Men takk for at du prøvde å like det! :p

21:14  
Blogger Inger said...

jeg vil kanskje strekke meg til å si at pinnekjøtt er spiselig, overlevlig på en måte, men ikke noe særlig mer..! ;)

15:33  
Anonymous Anonym said...

Hei Trine!!:) så koselig å sjå at du he de he det sø moro! artig:) savnar deg kjempe mykje, eg er gla i dg.. go`klem

20:13  
Blogger PrettyWomen said...

Hei Ellen! Så koselig med kommentar fra deg.. Savner deg masse, håper vi sees om ikke altfor lenge! Vi burde egentlig bare fortsatt på skole sammen vi..

Inger: jeg er helt enig, pinnekjøttet går ned, men det er ikke akkurat noen delikatesse..

trine

10:18  

Legg inn en kommentar

<< Home