torsdag, desember 28, 2006

Jul på Sandane!

Då er det på tide med en liten rapport frå Sandane. Den største og mest tragiske nyheten er at pc'en min er kruken!! Første juledag satte eg meg foran dataen for å skrive ut noke og plutselig blei skjermen blå med litt kvit skrift som eg ikkje skjønnte noke av. Eg ropte på brodern (som virkelig har peiling på data), han trykte på noke, og like etterpå skifta skjermen farge til svart med den lille koslige beskjeden om at hardisken min hadde null innhold... Det vil seie at alt Malene har på dataen er borte vekk. Litt av ei julegave! Alle dokumenta mine og alle bilda eg har tatt på Fredtun er historie... Heldigvis har eg brent ut en del bilde og musikk. Og i måra kjeme det en mann på døra med en heilt ny hardisk. So då gjenstår det berre å sjå om eg og brodern klare å sette den på plass uten å øydelegge altfor masse...

Ellers har eg hatt ei super jul. Det er godt å berre slappe av, sove lenge, ete masse god mat, og besøke venner og familie. Det er til og med kjekt å jobbe litt. Alle kundane er so blide og fornøgde no når det er jul! I måra er det varetelling. Ikkje fullt so kjekt...

Felles åpning av julegåva frå mamma og pappa. Som dokke ser vart vi fornøgde. Ellers var der mange flotte julegåve på lur under treet...

Eg og besta pynta pepperkakehus (noke ho aldri før i sitt liv har gjort!).

Skulle egentlig legge til fleire bilde, men det går visst ikkje... Føle ikkje at data og andre tenkniske ting er heilt samarbeidsvillige for tida.

4 Comments:

Blogger PrettyWomen said...

Tusen tusen takk for kjempefint julekort Malene. Du er god:)

18:07  
Blogger PrettyWomen said...

kruken?? hva slags ord er det? hva fikk du av mammaen og pappaen din til jul?

trine

17:29  
Blogger PrettyWomen said...

Hehe, kruken betyr at den e ødelagt...har kanskje ikkje brukt det ordet før nei! Med mamma og pappa fikk eg en ganske grei sum penga!! :D

Har dokke hatt en bra ferie jenter?
Gleda meg til å sjå dokke igjen..

Malene

21:10  
Anonymous Anonym said...

Mektig imponert øve pepperkakehuset dåkkas!!

15:42  

Legg inn en kommentar

<< Home