lørdag, desember 30, 2006

Det ble jul i år også!

I år ble det julefeiring på Skeikampen! Hele familien-alle fem-kjørte opp til en leid hytte på Skei (som vi fikk leie av jobben til Peder - eldste bror)! Fredrik-mellomste bror-hadde med juletreet i varebilen og det kom faktisk helskinna opp på fjellet og inn i stua! Men i år ble det juletre med juletrebelysning uten lys! -Forandring fryder!

Oppholdet var kjempe koselig! Selvom det var litt rart å ikke feire julaften hjemme! Men det var veldig behagelig! Best av alt var bare å få være sammen med familien!

Vi kom forresten opp lille julaften.. 1. og 2. juledag var Peder, Fredrik og jeg i bakken! Ganske bra forhold, selvom det var litt isete - men kjempe gøy å stå på ski igjen!

3. juledag var vi hjemme igjen.. Tida har gått fort og jeg har for det meste vært å handlet og vært sammen med venner og familie! Helt topp!

Håper alle har kost seg i jula!

God jul til dere som jeg ikke har sagt det til og godt nytt år til alle!

-Jammen meg ble det ribbe i år også!


Malene - tusen takk for hjelpa! Uten din hjelp hadde det nok ikke vært noen blogg herfra!



Her sitter vi da å spiser!



Her står Fredrik og jeg i heisen.. Alltid ett eller annet tull:) Midt i bakken løste han ut bindingen min! hehe:)



Vi trengte en pause! Her på kafeterian midt i bakken... Strålende vær!
Fra høyre: Peder Christian, Fredrik og meg..


Anne Sofie...

1 Comments:

Blogger PrettyWomen said...

Veldig bra jobba for å være første post Anne Sofie! Gratulerer! Ser ut som du og familien har hatt ei veldig bra jul.

Malene

21:16  

Legg inn en kommentar

<< Home