onsdag, november 29, 2006

80 tallskonsert med bandlinja!

Noen av slagerne som ble spilt var: With or with out you (U2), Eye of the tiger (Survior) og Living on a prayer (Bon Jovi). Det ble mye hopping, mye digging og veldig varmt. Vi er gla for å gå på skole med band, musikk og teater. Da blir det mye liv! Takk for bra konsert!














Miriam & Heidi - Stine Karin & Tonje

Nå har vi akkurat sett Dirty Dancing sammen med guttene på Tunheim 2. Vi understreker at det var de som bønnfalt oss om å få se den. Vi visste ikke at det var fysisk mulig for en gutt å ytre et slikt ønske. Vi er i sjokk, men anser dette som en perfekt avslutning på kvelden. For en fantastisk film!


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sinnsyk konsert, stilige klær og stilig musikk.

Dirty Dancing er et must. Veldig forståelig at Tunheim-gutta maste.

12:16  
Blogger Panserlugg said...

yey, bilde av meg! lyst til å sende meg de andre bildene du tok av meg? mailen min er suuzneko@hotmail.com ... legger nok ut noen bilder jeg også ;)

12:16  
Blogger Line said...

Konge film altså!
også noe for guttene! Godt å se at dere koser dere!
Dere er gode!

00:01  
Blogger Inger said...

heidi = selvdigger... :p

13:03  

Legg inn en kommentar

<< Home