onsdag, februar 21, 2007

Vinterferie på Sandane

No er det på tide med ei oppdatering jenter! Akkurat no er det ganske stille og rolig på Sandane, so eg har meir enn nok av tid til å slenge inn en post...

Til no har eg hatt en ganske slapp og behagelig ferie. Dei første dagane av ferien låg eg på sofaen med influensa, egentlig ganske greit når man er heime med ho mor og han far, men litt kjipt når det er masse anna man helst har lyst å gjere. Innimellom har eg jobba litt, noke eg syns er ganske koslig. Kall meg rar, men det er alltid kjekt å sjå igjen dei faste kundane på Statoil. Det er ganske mange snåle folk innom og, men det er berre morsomt med litt underholdning. Ellers har eg møtt venna, sove lenge, vore nedi kjellarleiligheta vår på besøk med Maria og fått siste sladder frå Sandane (greit å halde seg litt oppdatert), hatt kvalitetstid med familien, vore med politiet og fått meg midlertidig førarkort (glømte det skikklige på Fredtun) og mamma har laga ball til meg (noke eg har venta lenge på!)











Pappa har vore i Ørsta å shoppa eplerose, fantastisk! Tirsdag fekk eg tilbake min gamle tittel som gastronom(matansvarlig) i skulelaget, dei klarte å overtale meg til å bake mange bolla...

Vinter på Sandane e fantastisk! Men utrulig kaldt...trukje eg takla klimaforskjell Kenya - Norge spesielt bra. Fryse heile tida og fyre i omnen i ett sett...

I helga var begge brorane heime. Pappa ville ha ett fint bilde av alle tre ilag, kan ikkje sei det vart so veldig vellukka...









I dag har eg baka brød (veit eg har baka litt for masse no, men det e lenge sia sist...) Utrulig godt med ferske grovbrød med brunost og pappa si jordbærsylte på. Langt frå kvardagskost på Fredtun!


I måra er det jobb igjen, fredag reise eg til Ørsta, åsso ekje det lenge til mandag...Gleda meg til å sjå dokke igjen!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så bra du holder sida oppdatert Malene. Du er alltid så god på det.

Gleder meg til filmredigering etter ferien!

Hanne

23:42  
Blogger PrettyWomen said...

Vart ikkje so veldig spennande post, men e jo greit med litt oppdatering... :)

JA, eg og gleda meg til filmredigering. Hakje sett gjennom det eg har filma endå, men hakje so stor tru på at det e bra...

Malene

15:43  
Anonymous Anonym said...

Jepp, det er nok mye rar filming. Som for eksempel 5min nede i filmveska mi, berre lekkert!
Takk for filmredigeringsprogram..

Hanne

19:11  
Blogger PrettyWomen said...

Hehe, har nok litt sånt eg og ja...som for eksempel litt filming av t-skjorta og vannflaska mi i slummen...ikkje heilt planlagt!

23:17  
Blogger Jørund said...

Eplerose!!!!!

00:30  
Blogger PrettyWomen said...

Eplerose e fantastisk! Vi opna ei flaske seinast ista...For en nytelse!

Malene

00:51  

Legg inn en kommentar

<< Home