onsdag, oktober 04, 2006

Å Vestland, Vestland...

No e det lenge sia forrige blogging, so føle eg må ta ansvar å gi en liten rapport frå Sandane.

Sia eg kom heim fredag har alt gått i ett. Helga gjekk stort sett med til avslapping og jobbing. Godt å vite at det kjeme litt penga inn på kontoen igjen. Åsso va det veldig kjekt å sjå igjen alle ansatte og faste kundar på Statoil. Har nesten savna dei litt.. :)

Etter fem veke i Stavern (som omtrent ikkje har en einaste bakketopp i sikte) var abstinensen etter å kome seg opp på en fjelltopp stor. Mandag våkna vi til 6 grader ute (brrr), men eg fekk likevel overtalt mamma til å bli med på fjelltur. Og det vart en heilt fantastisk tur! Berre sjå den fine naturen…Nydelig, ikkje sant?

På toppen av Ryssdalshornet (1201 moh). Nydelig utsikt over Sandane!

Det var sjukt bratt å gå både opp og ned...

Tirsdag fekk vi besøk av mine kjære besteforeldre og ei gammal tante. Høres kanskje veldig kjedelig ut, men det blir fort artig med to meget livlige og sprø søstre, der eine har problem med hukommelsen og andre med hørselen. Veldig bra underholdning!
Men dagens høgdepunkt var kanskje middagen…ball (raspeball, komle, kompar, klubb…). Eg har gleda meg til det måltidet i fleire veke no, og det var heilt fantastisk godt!

Venstre: Meg å Besta mi! Høgre: Gamle tanta og eg slækka på sofaen...

I dag har eg vore til Sogndal på besøk med ei venninde. Sia Sogndal er litt større enn Sandane tenke eg at der va litt meir butikka og større mulighet til å få shoppe litt...Men neida, eg fann ikkje en einaste ting!! Skjønna ikkje kor folk i Sogndal kjøpe kleda sine...stakkars sogninga!

Litt bilde frå ferien:

Ett sikkert tegn på at du har komt til Vestlandet; geite som ligge å drar seg midt i veien!


Meg å Maria (min favoritt leigebuar).

Ellers går dagane med til å besøke kjære og kjente, og ikkje minst kvalitetstid med familien. Det er godt med ferie, men gleda meg til å sjå alle dokke Fredtunfolk igjen på mandag... :)

9 Comments:

Blogger Solveig said...

Det så utrolig koselig ut Malene! Håper du klarer å nyte ferien til det fulleste :) Klemmen :D

18:04  
Blogger PrettyWomen said...

malene! har ikke tatt ett eneste bilde den ferien her, så da har det blitt lite blogging.. men jeg skal komme sterkere tilbake etter london! jeg har fått krøller :)(vet jeg har sagt det til deg før, men det er jo mulig det er noen andre som ikke vet det enda..) veldig gøy, men slitsomt å våkne og se ut som et troll hver morgen.. i skien og kragerø har tida stort sett gått til å besøke venninner og være med familien. og det har selvfølgelig blitt mye kristoffer:) godt å se alle sammen igjen.. det her blei så mye at jeg kunne jo nesten blogga likevel..
trine

13:41  
Blogger Roar Eikli said...

Trine! nå er jeg i london, det er jo nesten ingen folk her, så det kan jo være at vi ses?? Roar

03:06  
Anonymous Anonym said...

Fy søren for noge rå bilder... hørres ut så ein bra ferie...
men me går av skift nå me... så nå har me feri.... yes....

02:06  
Blogger PrettyWomen said...

heilt greit trine! har vert en travel ferie, so har nå egentlig ikkje vert so masse tid til å blogge (eller lese den)...men skal bli masse blogging når vi kjeme tilbake til fredtun ja...gleda meg til å sjå dokke alle igjen! blir spennande å sjå deg med krølla! :) håpe dokke (roar og line og..) har det supert i london!

tormod: har hatt en heilt konge ferie ja...sandane e bra! :) god ferie til alle dokke i roadservice! ei veke går sjukt fort, so berre nyt den!

malene

15:48  
Blogger Jørund said...

Viktig at dere er aktive på blogginga og det å gjøre hekkan i kommende uke sånn at vi i roadservice har noe å gjøre. Vil forøvrig også benytte anledningen til å melde 1stk germany caps savnet! Krise!!!!

19:46  
Blogger Line said...

For en fantastisk plass du kommer fra Malene, så bare helt nydelig ut!
Håper dere jenter fikk hvilt ut litt i ferien og klare for nye uker på skolen.
Det var konge i England, men vi fant deg ikke Trine?
Kos dere snupper!

20:27  
Blogger Jørund said...

Nå begynner det å bli på tide med en rapport om åssen det er på Fredtun etter ferien. Våkner man til overraskelser om morgenen eller har freden senket seg? Er denne krigen mellom disse gjengene helt avsluttet?

22:58  
Blogger PrettyWomen said...

Kriise Jørund! Legg bort kaffien og sjokoladen og begynn å leit! Kenya-turens suksess henger i en tynn tråd...
Oppdatering er underveis!!

Line: Jeg kikket etter deg bakom hvert ett gatehjørne, men du var ikke å finne...snufs. Trine

21:35  

Legg inn en kommentar

<< Home