fredag, februar 08, 2008

Salami i skapet??

Eg lure fælt på om noken har planta ei salamipølse i kjøkkenskapet... Det lukta iallefall salami kvar einaste gang eg opna skapdøra, og i dag smakte 4korn'en min akkurat sånn det lukta. Eg har leita gjennom både hylla mi og Trine sine, uten å finne noke som kan lukte salami.. Eg tippa det e Trine som har vært ute å gjort spikk før ho reiste til Mexico i sju veke. Nesten som rekespikket på Fredtun!

Ser du noke som lukta salami?
Sia sist blogginnlegg har Trine og Marte reist til det store utland, so det e tomt og trist her i leiligheten uten dei. Men eg har Marianne og psykologioppgåva mi, so det går veldig bra! Dagane går fort å det e ikkje lenge til påske.

Marte klar til avreise!
Vi måtte låne badevekt med naboen for å finne ut kor masse bagasjen til Marte vegde...det var trist og hardt å måtte legge igjen både hårspray og saltvannsspray.

Forrige veke var eg på hyttetur med Eli og Margrete frå Diakonova. Det var veldig koselig! Uværet Tuva fiksa snøstorm, so det blei lite skitur og masse hyttekos! Vi brukte stort sett tida på å ete sjokolade, god middag, ciabatta med eggerøre, litt meir sjokolade, høre musikk, sjå home and away, slappe av og ete endå meir sjokolade. Akkurat sånn en hyttetur skal vere!

Flinke kokkar!
Pose pose..
Eli vurdera å bli modell..

10 Comments:

Blogger Las Chicas said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

23:10  
Blogger Las Chicas said...

det er saa goey naar du blogger! super stas:)

skulle gjerne vaert den som la salami i skapet som et aldri saa lite avskjedsspikk, men desverre..

saa koselig det saa ut med hyttetur! hvordan ligger dere an med psykologi oppgave?

trine

23:13  
Blogger PrettyWomen said...

Og det e så gøy når du kommentera! :)

Skjønna ikkje kor den lukta kjeme frå altså! Sjekka gjennom alle hyllene, uten resultat... Hadde ledd meg i hjel viss du faktisk hadde lagt salami i skapet! Genialt! Kanskje det e neste spikk?

Psykologioppgåva e nesten ferdig, berre litt retting igjen. Hærlig at det snart e over! Trur det e den styggaste oppgåva eg har vert med på...

E Mexico stas? Har du blitt brun? Hehe...

Klem Malene

17:41  
Blogger hilde said...

å, så koselig:) hvis du orke å vente te høsten, så kan eg komme å snuse opp salami-kilden. eg har nese som en sporhund! og ska kanskje flytte te oslo:)

20:15  
Blogger PrettyWomen said...

Du e veldig velkommen til OSLO Hilde! Det hadde jo berre vore fantastisk! Eg gleda meg! :)
Salamilukta er sportløst forsvunne, og står berre igjen som eit mysterium... Men so lenge den e vekk e egentlig eg glad, for den vakje noke god! Men viss du kjeme til Oslo til høsten Hilde, skal du få lov til å snuse i skapet mitt likevel... :)

23:51  
Blogger hilde said...

hurra

17:57  
Blogger Silje said...

Å så koslig med oppdateringer på bloggen deres igjen! Må si jeg har smugtitta iblandt for å se om det er noe her. Og endelig! Smil om munnen:D

18:44  
Blogger PrettyWomen said...

Ja, det va virkelig på tide med en liten oppdatring Silje! Vi har mista bloggegnisten, og eg kan ikkje love so mange blogginnlegg framover, men noken får vi kanskje til! So fortsett å følg med! Det er bra! :)
Du e forresten veldig flink å blogge! :)

22:54  
Blogger Silje said...

Hehe! Må si jeg er egentlig veldig lei, men Farmor har så utrolig lyst te at jeg ska holde på. Så ska gjøre det en liten stund til! Nå er det vel hvaffal nesten to uker siden siste blogginnlegg:P Jaja!

Dere er gode! Jeg håper på å komme på besøk etterhvert!

17:27  
Blogger PrettyWomen said...

Hehe, det e bra du e snill med farmora di! Ho lika sikkert å få med seg ka som skjer i livet ditt..

Ja, du må komme på besøk! Velkommen skal du være! :)

22:22  

Legg inn en kommentar

<< Home